تکنولوژی

لوازم مورد نیاز گیمرها چیست؟

لوازم مورد نیاز گیمر را بدانید.

بازی‌های کامپیوتری برای سرگرمی بهترین گزینه هستند و گیمرهای حرفه‌ای سعی می‌کنند در این سرگرمی همیشه بهترین لوازم را انتخاب کنند. تنوع در این وسایل زیاد است و افراد می‌توانند بدون محدودیت خرید خود را انجام دهند. بیشتر لوازم برای راحتی گیمر طراحی شده‌اند مثل صندلی مخصوص، موس، اسپیکر، هدفون، صفحه کلید و… . ما در ادامه به سراغ این سوال رفته ایم که لوازم مورد نیاز گیمرها چیست؟ چه لوازمی برای یک گیمر ضروری است و کسی که عشق بازی است باید چه تجهیزات و وسایل الکترونیکی داشته باشد؟

چرا یک سری لوازم مورد نیاز گیمرها بسیار باب شده است؟

این لوازم دارای طرح و رنگ و جنس‌های متنوعی هستند و توانسته‌اند تمام سلیقه‌ها را با خود همراه سازند. افرادی که بیشتر وقت خود را با بازی‌های کامپیوتری سپری می‌کنند همیشه به دنبال تجهیزات جدید و به‌روز هستند تا یک تجربه متفاوت داشته باشند. این لوازم نه تنها جذابیت بازی را دو چندان می‌کنند بلکه برای افزایش سرعت بازی و سلامت بدن گیمر هم مفید هستند‌. اگر شما اهل گیم هستید باید به چند لوازم مجهز باشید.

؟ چه لوازمی برای یک گیمر ضروری است و کسی که عشق بازی است باید چه تجهیزات و وسایل الکترونیکی داشته باشد؟

آشنایی با کاربردی ترین لوازم برای گیمرها

لوازمی که برای گیمرهای حرفه‌ای طراحی می‌شوند کاملا متنوع هستند و گیمرها می‌توانند متناسب با نیاز خود انتخاب را انجام دهند. از پر کاربردترین این وسایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صندلی گیمینگ از اساسی ترین لوازم ضروری برای گیمرها

این صندلی برای حفظ سلامتی بدن و قرار گرفتن گیمر در شرایط رفاهی مناسب طراحی و ساخته شده است. صندلی جزو لوازم پر کاربرد است که خود مدل‌های مختلفی دارد‌. برای اینکه گیمر باید مدت طولانی روی صندلی باید نیاز است تا یک صندلی طبی و استاندارد داشته باشد. ‌

صندلی گیمینگ از اساسی ترین لوازم ضروری برای گیمرها

میز مخصوص گیمینگ، چیزی که موردنیاز یک گیمر است

این میز برای قرار دادن ابزارهای گیمر طراحی شده است و سطح کاربری گسترده‌ای هم دارد. مساحت این میز زیاد است تا گیمر بتواند تمام لوازم مورد نیاز خود را روی آن قرار دهد و به آنها دسترسی داشته باید. ارتفاع میز به گونه‌ای است که دست و شانه بازیکن خسته نمی‌شود‌.


مطلب مرتبط: هدیه برای یک گیمر چی بخریم؟


موس پد گیمینگ از لوازم مهم یک گیمر

برای افزایش آزادی عمل گیمر بهترین راهکار استفاده از موس گیمینگ است که سرعت بالایی دارد‌. برای بازی‌های پر تنش این موس تصمیمات خوبی را پیاده سازی می‌کند. با موس پد گیمینگ یک فضای بزرگ در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و تسلط بیشتری به بازی دارد‌. موس پدها قابلیت شستشو دارند و به راحتی تمیز می‌شوند.

هدست گیمینگ، چیزی که جذابیت بازی را زیاد میکند

هدست جزو مهمترین لوازم گیمینگ است که یک گیمر قبل از شروع بازی باید آن را تهیه کند. هدست باید سایز مناسب را داشته باشد تا به راحتی روی سر قرار بگیرد. برای خرید هدست میکروفون دار از ورتکس اقدام کنید.

موس گیمینگ، وسیله ای که سرعت بازی را بیشتر میکند

ابزار دیگری که بازی را برای گیمرها آسان‌تر می‌کند موس بی سیم است. برای اجرای دستورات در بازی استفاده از این موس کاملا ضروری است. با انتخاب موس بی سیم شما هیچ محدودیتی برای حرکت نخواهید داشت و می‌توانید با سرعت بالا هر دستوری را به راحتی اجرا کنید. برای خرید موس گیمینگ از ورتکس اقدام کنید.

ابزار دیگری که بازی را برای گیمرها آسان‌تر می‌کند موس بی سیم است.

موس گیمینگ X7 ( موس ایکس سون با قیمت عالی)

لوازم مورد نیاز گیمرها چیست؟

ماوس گیمینگ مدل X7 BLUE

 

صفحه کلید گیمینگ، وسیله ای که میز را جذاب میکند

روی این صفحه کلید تمام کلیدهای کنترلی قرار گرفته تا گیمر بتواند با سرعت بالا از آنها استفاده کند. گیمرهای حرفه‌ای تسلط کاملی به این کلیدها دارند و برای ارتباط بهتر با فضای بازی سعی می‌کنند تا تمام کاراکترها را به کار بگیرند. چینش کلیدها به گونه‌ای است که دست و چشم را خسته نمی‌کند.


مطلب مرتبط: تفاوت کیبورد گیمینگ با معمولی


وب کم از مهم ترین لوازم گیمر

وب کم جزو بهترین وسایل گیمینگ موبایل است که گیمرها می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. برای اینکه گیمر بتواند با محیط ارتباط بهتری برقرار کند استفاده از این ابزار کاملا ضروری است.

دسته گیمینگ از ضروری ترین لوازم گیمینگ

گیمر به کمک دسته می‌تواند کنترل امور بازی را به دست بگیرد. یک دسته حرفه‌ای قابلیت‌های بیشماری دارد و با دکمه‌های کنترلی زیادی که روی بدنه دارد در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

دسته گیمینگ از ضروری ترین لوازم گیمر

هارد اکسترنال

هارد اکسترنال از وسایل گیمر موبایل و کامپیوتر است که گیمرهای مبتدی و حرفه‌ای می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. از آنجا که بازی‌ها فضای زیادی را اشغال و سرعت اجرا را کاهش می‌دهند نیاز است تا شما از هارد برای ذخیره سازی استفاده کنید.

صفحه نمایش مناسب

از دیگر لوازم مورد نیاز گیمرها می‌توان به صفحه نمایش مناسب اشاره کرد که باید وضوح لازم را داشته باشد.

میکروفون حرفه ای

به کمک یک میکروفون حرفه‌ای جذابیت و هیجان بازی برای گیمرها دو چندان می‌شود. یک میکروفون خوب قدرت بالایی دارد و کیفیت صدا را افزایش می‌دهد. برای اینکه میخواهید ویدیو ضبط کنید یا صدایتان خوب به گیمر دیگری برسد، میتوانید از میکروفون یقه ای استفاده کنید.

عینک های گیمینگ، از جذاب ترین لوازم وسایل گیمر

برای محافظت از چشمان گیمرها عینک بهترین گزینه است که اشعه‌های مضر و خطرناک را از چشم دور می‌کند. نور مانیتور در دراز مدت سلامت چشم را به خطر می‌اندازد و استفاده از عینک ضروری است‌.

اسپیکرهای استریو

با انتخاب اسپیکرهای استریو هیجان بازی برای گیمر دو چندان می‌شود. این اسپیکرها سایزهای مختلفی دارند و شما محدودیتی برای انتخاب ندارید.

 

اسپیکر گیمینگ، از جذاب ترین لوازم وسایل گیمر

گیرنده Wi-Fi سریع و پرقدرت

با این گیرنده گیمر یک تجربه جدید خواهد داشت و می‌تواند به صورت آنلاین بازی را ادامه دهد.

برای گیمر شدن چه باید کرد؟

برای گیمر شدن نیاز است تا شما لوازم کاربردی و مهم را همراه داشته باشید. بدون وسایل رفاهی قطعا بازی هیجان لازم را نخواهد داشت. یک گیمر حرفه‌ای قبل از شروع بازی ابتدا تمام وسایل را روی میز مخصوص قرار می‌دهد تا تمام تجهیزات در دسترس باشند.

 استفاده از این وسایل به گیمر انگیزه می‌دهد تا با هیجان بیشتری بازی را دنبال کند. هر کدام از این ابزارها کارایی مختص به خود را دارند و نیاز است تا گیمرها به نحوه عملکرد آنها آشنایی کامل داشته باشد.

قیمت وسایل گیمری چقدر است؟

قیمت وسایل گیمری با توجه به سایز و مدل و مارکی که دارند مشخص می‌شود. تجهیزات پیشرفته و مدرنی که امکانات بیشتری دارند با نرخ بالا‌تری به فروش می‌رسند. بیشتر گیمرها علاوه بر کیفیت لوازم به قیمت آنها هم توجه می‌کنند.

تنوع قیمت در بازار زیاد است و مشتریان می‌توانند متناسب با نیاز و بودجه خود خرید را انجام دهند. در خرید آنلاین امکان مشاهده و مقایسه قیمت‌ها وجود دارد و این می‌تواند شرایط خرید را آسان‌تر کند. برای خرید ارزان نیاز است تا دست واسطه‌ها را از بازار کوتاه کنید و خرید را به صورت مستقیم انجام وحید.

سخن پایانی در مورد لوازم مورد نیاز یک گیمر 

تبدیل شدن به یک گیمر حرفه‌ای کاری سخت و هزینه‌بردار است و نیاز به ابزارهای خاص دارد‌. برخی وسایل برای حفظ سلامتی گیمر هستند که استفاده از آنها کاملا ضروری است و می‌توانند با حالت‌های مختلف بدن سازگار باشند. تنوع در این تجهیزات زیاد است و گیمرها هیچ محدودیتی برای انتخاب ندارند. برای گیمری که مدام در حال بازی کردن است بکارگیری تجهیزات مدرن و پیشرفته اهمیت بسزایی دارد. این لوازم قابلیت‌های زیادی دارند و سرعت اجرای بازی را بیشتر می‌کنند.

چقدر راضی بودید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *